שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
היי, אני חיילת במחנה עמוס ואני מזמינה מכם המון ואתם אף פעם לא מאכזבים. בהזמנה האחרונה ביקשתי בולגרית בצד ולמרות שתמיד מב... יאים לי הפעם לא הביאו וזה מאוד ביאס לי את הארוחה, כמובן שהיה טעים אבל הבולגרית הייתה חסרה וגם לא התקשרו להודיע לי כלום ואתם יודעים איך זה בסיסים אין יותר מדי אופציות אחרות להשיג בולגרית אבל בכל מקרה אלופים
מאכלים ממש טעימים.ארוז מושלם.הגיע בזמן קצר
👍
עקב איחור של חצי שעה הפיצה הגחעה קרה
מעל שעה חיכינו למשלוח, יותר מדי מתחרקשים על ההזמנה, בסוף זה הכי חשוב ואשמור לעצמי את ההחלטה אם אזמין שוב בעתיד
❤️
לחם שום לא מוצלח
המתנתי במשך כשעתיים עד שהגיע האוכל וזה לא לגיטימי בכלל! ועוד אחרי שהתעצבנתי נתנו פיצוי של לחם שום.
הפיצה הגיעה קרה וחיכינו למשלוח 50 דקות כשהפיצה נמצאת במרחק של מקסימום 10 דקות נסיעה ☹️☹️☹️
.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
