שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
😄👍
הגיע קר
היה סבבה
הייתה חוויה מעולה , אך קיבלתי פאנטה במקום מיץ תפוזים
הפיצה לא חתוכה וחלק מהפיצה מעוך
טעים מאוד
מצויין
😋
הפיצה הגיע אחרי שעה וחצי קרה
אפשר לאמר שזרקנו 91 שקלים לפח,פסטה חיוצה,סלט לא טרי,הבורקס בכלל לא כפי שפרסמו בתמונה אלא בורקס של מעדנות שאני מחמם בבית,... מביך מאוד,חבל.
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
