שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
היה מאכזב מאוד!!! נאלצנו לזרוק את הרוב האורז לא היה מוכן והדגים היו רחוקים מלהיות טריים
הסושי טעים מאוד האורז רך וטעים השילוב של גבינה וסושי משהו שלא טועמים בכל מקום שילוב מעניין לא השתנה מאז שנפתח וזה מה שיפ... ה בדבר השדרוגים במקום באים באוכל וזה נותן אור יפה לאוכל 🍣
המשלוח היה מהיר מאוד תוך פחות מעשרים דקות היה אצלי בבית. הסושי לא היה טעים-קומבינציית הספייסי הייתה זוועתית..לא הצלחתי ל... אכול אחרי שטעמתי..פשוט זוועה..אבל יש הרבה רולים אחרים טעימים פשוט שצריך לדעת מה להזמין :/
אני לקוחה מעל שלוש שנים ואני מרוצה ונפעמת כל פעם מחדש מהסושי שלכם אתם פשוט הכי טעימים שיש!!!
ההגעה של השליח היתה מעל לשעה מרגע ההזמנה.
המשלוח הגיע מהר מאוד. והמנות היו טעימות מאוד. גם המחיר היה סביר. תודה רבה.
בחרנו באופציה "ללא גינגר" "ללא וסאבי" עבור כל המנות וכולן באו עם גינגר וואסבי אשר זרקנו. כמוכן בחרנו גם "להיות ירוקים" ו... לא לקבל סכו"ם וקיבלנו מלא צופסטיקס שזרקנו, לא חבל??!! חוץ מזה הכל היה אחלה וטעים מאוד :)
זמן הגעה ארוך מעבר למה שנקבע. וכן האריזה היתה קרועה בכלל שנשפכו רטבים.
אתמול עשיתי הזמנה ופחות משעה קבלתי אותה. תודה רבה! היה הכל טוב.
שלום, היה טעים מאוד והתקבלו גם רטבים בנדיבות ראויה לציון. עם זאת, הגיעו רק 4 מקלות אכילה וזאת למרות שציינו בפירוש שמדוב... ר ב- 8 סועדים וביקשנו לצרף מקלות. חבל כי זה פוגם בחוויית הארוחה לאכול בידיים...
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
