שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
שכחו לשים לי ג׳נג׳ר והרבה רטבים (מה שביקשתי לא קיבלתי ומה שלא ביקשתי קיבלתי) מאכזב מאוד
המשלוח הגיע אחרי שעה וחצי וכולו הפוך
טעים
💯
נחמד
האוכל טעים, אסטטי וטרי
טעים, טרי, מחיר סבבה. אקנה גם בפעם הבאה
לא מרוצה בכלל בקושי יש דג . הרגשתי שאני אוכלת מלפפון עם אורז
:)
למה מתקמצנים ברוטב ספייסי באופן קבוע?
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
