שלום אורח
התחברות/הרשמה

שלום אורח
התחברות/הרשמה

חיפוש משלוח

לאן לשלוח?
איזה סגנון?
הקלד את שם המסעדה

סן שיי באר שבע ביקורות וחוות דעת - עמוד 30

חוות דעת

דירוג גולשים
4.0
אוכל
3.8
שירות
4.2
אווירה/משלוח
3.8
מחיר
3.8
הזמנתם מכאן? הוסיפו חוות דעת
655 ביקורות וחוות דעת על סן שיי באר שבע
מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
shan206a - תמונה
shan206a מבקר מתחיל
לא אקנה שם שוב
3.0
02/11/2019

המנות לא היו טוב מנת הנודלס הייתה עמוס בבצל מוגזם ללא כמעט ירק אחר והסושי היה יבש😒

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
grutanya - תמונה
grutanya 3 ביקורות
חוויה ירודה, לא ניפגש שוב
2.3
02/11/2019

הסושי המטוגן היה על גבול השרוף, ניכר שהשמן ישן. איכות ירודה מאוד ולא טעים. הספייסי מיונז היה נוזלי לחלוטין

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
ענת - תמונה
ענת 40 ביקורות
מומלץ ביותר!
4.5
29/10/2019

רמה אחרת! טרי, טעים מאוד, ארוז יפה. מומלץ ביותר

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
hadpaimi - תמונה
hadpaimi 9 ביקורות
היה בסדר, נחמד.
3.0
27/10/2019

היה בסדר, נחמד.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
Sarit - תמונה
Sarit 12 ביקורות
היה נחמד, אשוב להזמין שנית
3.8
22/10/2019

מכשיר הפקס תא עבד והיינו צריכים לתת פרטי אשראי בטלפון שוב. זמן המשלוח היה ארוך מהמצופה.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
בהחלט נזמין שוב !
4.3
18/10/2019

שירות אדיב וטעים מאוד ! 🤗

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
17/10/2019

לא ירבה במילים.. תודה!

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
מאכזב
3.0
15/10/2019

חיכיתי שעתיים ללא התנצלות ללא פיצוי רק תירוצים

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
תמונה גנרית לכותב חוות דעת
מבקר מתחיל
ניפגש שוב כי הסושי מצויין
2.5
08/10/2019

הגיע באיחור ולכן לא מצדיק את עלות המשלוח. מנת הווקו היתה שמנונית מידי. הסושי טוב מאוד כרגיל

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר
ektelion - תמונה
ektelion 10 ביקורות
כלל לא מרוצה ולא ממליץ.
4.0
07/10/2019

כלל לא מרוצה. לא קיבלנו אגרטלים, שכן היו בהזמנה. לא קיבלנו חשבונית ברורה עם פירוט המחירים. יקיטורי רול היה פשוט אורז בטמ... פורה כמעט ללא מלית.

עוד פרטים
אוכל
שירות
אווירה/משלוח
מחיר