שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
לא מרוצה
הבננה זרקנו הכל אין לה טעם והשניצל מלא בסכוס
היה מצוין, חתוך קטן ואסטטי טעים ונקי והשליח אדיב וסבלני. תודה רבה אלופים בטוח שנזמין שוב.
מעולה
למשלוח לקח מלא זמן הרבה מעל השעה שהובטחה לא קיבלנו את הרטבים שרצינו, כשהתקשרו לבדוק מה עם המשלוח אף אחד לא ענה ולא היה... טעים.
ניפגש שוב!
האורז לא היה מוכן!! מיותר לציין שזה הרס את כל המנות. מאכזב ברמות!! לא הייתה התייחסות להערות שביקשנו !
איחור של למעלה מ25 דקות ללא עידכון הלקוח וחבל!!!
היה טעים נורא אך קצת יקר
הסושי ממש התפרק, לא היה אפשר להרים כחתיכה שלמה
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
