שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
😇
לא היה מוכן בזמן
זמן משלוח מעולה האוכל היה ממש טעים תודה על הההקשבה ברטבים שרצינו.
באוכל ממש טעים וחם!! במשלוח לקח קצת זמן אבל השליח היה ממש אדיב ונחמד
הסושי היה מעולה רק לא היה וואסבי וג'ינג'ר כלל! משדר קצת זילזול וחבל...
זמן ההגעה והטעם היו נהדרים. האריזה הייתה מזעזעת. כתבתי שיש 4 סועדים אבל קיבלנו רק 2 מקלות אכילה. מלבד זאת לא קיבלנו וואס... בי כלל, וקיבלנו רק אריזה אחת של סויה.
מושלם וטעים ממש!! הופתעתי לטובה הזמנה ראשונה שלי , רק לקצר את זמן המשלוחים אבל מעבר לזה טעים ממש
תמיד מספק אותי
שירותיים ,אדיבים וטעימים מומלץ בחום!!!:)
אנחנו מזמינים רק מהם! תמיד טעים!
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
