שלום אורח
התחברות/הרשמה

שלום אורח
התחברות/הרשמה

חיפוש משלוח

לאן לשלוח?
איזה סגנון?
הקלד את שם המסעדה

אווזי תל אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

חוות דעת

דירוג גולשים
3.5
אוכל
3.7
שירות
3.9
אווירה/משלוח
3.7
מחיר
3.2
הזמנתם מכאן? הוסיפו חוות דעת
144 ביקורות וחוות דעת על אווזי תל אביב
מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
קיריל - תמונה
קיריל מבקר מתחיל
חווית משלוח
0.0

האוכל הגיע פושר עד קר, הוזמנה מנה ראשונה של חומוס שהגיעה בקופסא ללא פיתות לניגוב החומוס או סכום. באחת המנות היתה בקשה לה... רבה חריף אך בפועל במנה לא היה חריף כלל (אפילו שעל העטיפה היה כתוב "חריף"). כמו כן ביקשנו להניח את הצ'יפס בצד ולא בתוך הלאפה אך הצ'יפס הגיע בתוך הלאפה. אני בספק אם איי פעם אזמין מהמסעדה הזאת שוב.

עוד פרטים
שחר - תמונה
שחר מבקר מתחיל
לא!
0.0

המשלוח הגיע לאחר שעה וחצי-נאמר עד שעה.הקינוח הגיע מעוך לחלוטין-לא ניתן לאכול.הבשר יבש לגמרי.הצ'יפס רטוב ולא מבושל.פלטת ה... סלטים דלה ולא ממש טריה.על בקבוק קולה קטן גבו 15ש"ח.בושה!

עוד פרטים
דליה - תמונה
דליה מבקר מתחיל
משלוחים
0.0

המשלוח מגיע בזמן וארוז כראוי אבל בדרך כלל ההזמנה איננה מגיעה בדיוק כפי שהוזמנה. חסר דבר מה או שמגיעה מנה שלא הוזמנה. ... גם הרעיון של החמגשית איננה לטעמנו ואי אפשר להזמין אחרת לדוגמה, להזמין מנה ותוספות.

עוד פרטים
ליאור - תמונה
ליאור מבקר מתחיל
הערות לגביי השירות
0.0

בגדול אני מאוד אוהב להזמין מכם , האוכל מאוד טעים , זמן ההגעה הגיוני .. הכמות מספקת.. יש לי רק בעיה אחת שכדאי לשים ל... ב אליה.. כאופציה בהזמנות באתר יש אפשרות לרשום הערות להזמנה.. הבעיה היא ש99 אחוז מהפעמים מתילמים מההערות לחלוטין ואני תמיד מקבל את אותה מנה למרות שביקשתי לשנות אותה. למען האמת - זה נהנה מעיק.. יש סלטים שאני לא אוכל ואני ממקש תמיד שלא ישימו וכמעט תמיד שמים את אותו הדבר.. אז חבל. ובנוסף לפעמים לא מגיע צ'יפס עם המנה .. אם כתוב שצקיך להיות צ'יפס אז שולחים צ'יפס .. ולא עוד מג'דרה. ואם אין - מומלץ להודיע על כך ללקוח. זו באמת הבעיה היחידה שלי.. כל השאר מעולה.. אז פשוט מומלץ להתחיל לקרוא את מה שלקוחות שלכם מבקשים - כדי שיהיה מושלם.

עוד פרטים