שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
טעים מאד מנות גדולות
מאד
היה פשוט מאכזב לקח כמעט שעתיים עד שגיע המשלוח בלי שום התנצלות או עדכון שמתעכב האוכל הגיע קר ופשט מאכזב
אפשר לארוז קצת אטום יותר-הטבעות בצל למשל היו ממש קרות. פרט לזה הכל טעים ממש!
מאוד מרוצה מהחוויה בכללותה. שירות מהיר ואדיב, ואוכל פשוט מצויין ! הזמנתי ל4 סועדים והמשלוח שהגיע בקלות הספיק לעוד 2. כל ... זה במחיר נמוך ומפתיע. ללא ספק אזמין משם שוב ושוב. תודה 😊
טעים
טעים, מהיר ומחיר הוגן
מומלץ
האוכל היה מצויין!! נהנינו מאוד 🤩
מאוד
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
