שמור הזמנות, הזמן בצורה מהירה, נהל כתובות וקבל הטבות ומבצעים מיוחדים מכל מכשיר אליו תתחבר
הכל הגיע ארוז כמו שצריך, מנות נדיבות וטעימות. לא להתעלם משקית הרטבים!
זמן המשלוח היה ארוך להחריד! חוץ מזה היה טוב
למען האמת הכריכים היו פעם יותר טעימים
היה מצויין
יש פער בין מה שהאפליקציה מציגה למה שהמסעדה מוכרת. לדוגמא, הזמנתי מיץ תפוזים שמתברר שאין בתפריט המסעדה כבר זמן רב.
2 המבורגרים היו סבבה- מדיום וול, ו-2 היו ממש יבשים. צ׳יפס היה אחלה חסרה עגבניה…
הכל היה ארוז למופת וטעים מאוד!
מציינת לטובה את השליח שלמרות שפספס מעט את הכתובת והיה צריך לחזור אחורה ולעלות במדרגות עד אלינו עשה זאת בצורה נעימה
מעולה, כרגיל!
המנות הגיעו קרות ויבשות
הוסף חוות דעת על המסעדה

חוות דעת
תודה! המשוב התקבל בהצלחה
© כל הזכויות שמורות
