אוכל מוכן לחג ראש השנה - קלאס באפס מאמץ - הכל באתר משלוחים

אוכל מוכן לחג – לא עוד שעות מעל הכיריים החמים ולא עוד רחיצת סירי ענק שמזכירים ג'קוזי, השנה הולכים על פשוט, עושים את החיים קלים ומזמינים ארוחת חג

הכנת ארוחת חג לכל המשפחה יכולה להיות חוויה מספקת ומהנה. אך עם זאת, בואו נודה בזה - זה יכול להיות גם מעייף, מתיש ומבולגן, כשהתוצאה הסופית לא תמיד עונה על הציפיות שלנו. אם אתם מחפשים להקל על עצמכם השנה, זה בסדר גמור לשקול אפשרויות חלופיות. הבחירה ברכישת אוכל מוכן לחג, יכולה להיות דרך מצוינת להפיג קצת את הלחץ ולאפשר לכם ליהנות מהחג במלואו. בין אם אתם מעדיפים לחסוך זמן, לתמוך בעסקים מקומיים, או סתם רוצים הפסקה מהמטבח, יש מקומות שמציעים ארוחות מוכנות טעימות במיוחד לחג. ואל תדאגו, לא נשפוט אם תחליטו ללכת על האופציה הקלה יותר. 

 

אוכל ביתי לחג במשלוח 

 

קחו למשל את מלכת הממולאים בעין נקובה-כשמה כן היא. תוכלו להזמין מגוון ממולאים בין אם בירק או בין אם בבצק כמו: בצל או סלק ממולא או לחילופין להיזכר בשנות ה-80' וללכת דווקא על סיגרים ופסטלים. 

לצפייה בתפריט והזמנת משלוח >>

 

פלפלים ממולאים של מלכת הממולאים. צילום: באדיבות המקום

 

מהקוסקוס של גליה בתל מונד, תוכלו להזמין: טבח'ה בסלק: תבשיל בקר מסורתי על בסיס של עלי מנגולד ושעועית (מומלץ על קוסקוס), או אולי תרצו להשוויץ עם צלי בקר-ברוטב יין אדום ופטריות. 

לצפייה בתפריט והזמנת משלוח >> 

 

ממסעדת לה בל שבירושלים, תוכלו לפנק את האורחים שלכם ב: פילה אמנון ברוטב פלפלת, עגבניות, כוסברה וגרגירי חומוס בנוסח מרוקאי או אולי דווקא במוקפץ פאד תאי צמחוני או אולי בעצם בכלל תרצו סלט סלק או מטבוחה. 

לצפייה בתפריט והזמנת משלוח >>

 

אם בא לכם אוכל ביתי, אבל קצת שונה, אולי כזה שהאורחים שלכם עדיין לא מכירים, בית האוכל הבוכרי באשקלון, הוא הכתובת שלכם. ואז תוכלו להתלבט בין: גוז'גוזי כבש-מנה מסורתית-שהוא מאפה סמסה אפוי עם תערובת בשר כבש ובצל חתוכים לקוביות או אולי תרצו דווקא את הלגמן- מרק לקט ירקות עשיר עם קוביות בשר ואטריות בעבודת יד, מוגש עם ירק או אולי בכלל את הבאחש- תבשיל אורז אותנטי עם בשר בקר וכבד חתוכים לקוביות וירק, מה שבטוח, רעבים לא תישארו. 

לצפייה בתפריט והזמנת משלוח >>

 

אוכל בוכרי אמיתי. צילום: באדיבות המקום

 

ואי אפשר לדבר על ראש השנה בלי להזכיר כמה מאכלים יהודים מפורסמים, אצל שרית אוכל ביתי מהוד השרון, תמצאו מאכלים שיחזירו אתכם ישירות לבית סבתא. כמו שאין חגיגה בלי עוגה-אין ראש השנה בלי גפילטע – שרית תשלח לכם בשמחה כאלה במשקל לשולחן חג. אותו הדבר לגבי הקרעפלך עם הבשר או תפוחי האדמה ולהשלמת המסורת תוכלו להזמין מרק עוף כהלכתו ואפילו תוכלו לפנק בלוקשן בצד.

לצפייה בתפריט והזמנת משלוח >>

 

בלחם בית אשר באור יהודה, מתמחים בבישול ביתי, כזה שחוסך לכם שעות של בישולים ולכבוד המאורע, אפילו הכינו לכם מראש תפריט מוכן. לדוגמה: ארוחת שישי או במקרה שלנו ארוחת חג מלאה ל-4 אנשים שכוללת: חלה, מרק ירקות מהביל, תבשיל בשר, שתי תוספות ואפילו דגים. אבל אל דאגה, אתם לא חייבים להזמין את התפריט המוכן מראש, אפשר לקנות את כל הטוב הזה גם במשקל בנפרד. תוכלו למשל, לפנק את האורחים הצמחוניים שלכם בקציצות ירק או קציצות פרסה ואת הקרניבורים בתבשיל קציצות ברוטב.

לצפייה בתפריט והזמנת משלוח >>

 

אז תתכוננו לגרום לאורחים שלכם לקנא, עם מבחר מדהים של אוכל מוכן לחג! מקלאסיקות מעוררות תיאבון כמו עוף ותפוחי אדמה ועד ליצירות מופת קולינריות יצירתיות כמו ריזוטו עם פטריות כמהין. בין אם אתה תרצה שניצל ביתי וקריספי עם כל התוספות או מנה אקזוטית שאפילו לא ניסיתם לבשל, האפשרויות הן אינסופיות-תגידו ביי לתוהו ובוהו במטבח והיי למחמאות מהאורחים. תנו למומחים לטפל בבישול בזמן שאתם נחים, חוויה לאורחים ושקט ושלווה למארחים. 

צילום תמונת שער: שאטרסטוק