משלוחים באילת בשבת – הגורמה שיש לעיר הדרומית להציע

אם אתם מחפשים משלוחים באילת בשבת, אתם במקום הנכון. כאן תמצאו מגוון מסעדות שמציעות שירות משלוחים בשבת, כולל משלוחי פיצה ואוכל מגוון. כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את המנה המועדפת עליכם, להזמין ולחכות שהאוכל יגיע ישירות לדלת ביתכם או אולי בכלל למלון שאתם שוהים בו.

 

אחד היתרונות הגדולים הוא שאתם לא צריכים להתפשר על האוכל שאתם אוהבים. אם אתם אוהבים אוכל איטלקי, סיני, או ים-תיכוני, תמצאו מסעדה שמציעה משלוחי אוכל באילת בשבת. יתרון נוסף הוא שאחרי מנוחה טובה, שלא לומר שנת צהרים איכותית, אפשר לרדת לבריכה או לחדר הכושר ולשרוף את הקלוריות, או לפחות חלק מהן. 

מסעדות מומלצות למשלוחים באילת בשבת

אחד הדברים הבולטים ביותר בעיר הדרומית, היא ריבוי המוסדות הקולינריים והמגוון הרחב שיש בעיר. אחת המסעדות המומלצות למשלוחים היא ג'וני קריספי אילת - מדובר במסעדה שמתמחה באוכל בשרי והיא פתוחה למשלוחים בשבת, המנות שלה מגוונות וטעימות, והן יכולות להגיע ישירות לדלת ביתכם או לפחות לג'קוזי במלון. 

טעימה קטנה: כריך ג'וני אנטרקוט: נתחי אנטרקוט על הפלנצ'ה, עם מבחר ממרחים וירקות לבחירה ב – 46 ₪, או כרובית מצופה ברוטב צי'לי מתוק בעלות של – 32 ₪. 

 כריך אנטריקוט. צילום: שאטרסטוק

המבשלה - בירה מקומית באילת. חלום של שלושה חברי ילדות, הפך למציאות כשהקימו עסק בלב אזור התעשייה באילת, שבו אפשר ליהנות עם חברים מבירה מקומית וייחודית לצד תפריט מגוון. כמו מנת הפיש אנד צ'יפס המפורסמת שלהם, מדג שפמנון מושרה בבלילת בירה – 52 ₪ או מיקס פירות ים (מולים, קלמארי ושרימפסים) בנוסח איטלקי – 86 ₪. 

 פיש אנד צ'יפס. צילום: שאטרסטוק

גם מסעדת פסטות, יכולה להביא לכם את כל הטוב שלה עד הבית, למשל הריזוטו פולו קון גורגונזולה: אורז ארבוריו מוקרם עם פלפלים קלויים וגבינה כחולה, עם פילה עוף מטוגן ביין לבן בקישוט פטרוזיליה – 65 ₪, או את הפסטה המיוחדת כל כך: בוסקאיולה - אווז מעושן ופטריות שמפיניון בטיגון עם תוספת אפונה טרייה ברוטב רוזה ביתי.

 פסטה, מישהו?  צילום: שאטרסטוק

אם אתם מאלה שפשוט חייבים פיצה, יש לא מעט מסעדות שמציעות משלוחי פיצה באילת בשבת. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את הפיצה המועדפת עליכם, להזמין ולחכות שהפיצה תגיע ישירות לדלת ביתכם ועשו טובה, תנו טיפ לשליח, חם להם שם. 

הרשת המעולה, פאפא ג'ונס, מפנקת אתכם במשלוחים גם בדרום: למשל הפיצה המומלצת של פאפא L: תערובת מושחתת של שש (!) גבינות איטלקיות, פרוסות פפרוני בקר, קרמבל בשר, מוצרלה וקורט תבלין איטלקי – 89.90 ₪, או את פיצת הקריביאן: פפרוני בקר, אננס, בצל סגול ופלפל פפרוצ‘יני (פיקנטי) – 99.80 ₪. ואם כבר חופש... עשו לעצמכם טובה ותזמינו גם את הריבוע הבלונדיני - בראוני בלונדי מפוצץ בשבבי שוקולד צ'יפס, נאפה בתנור ומוגש חם, פריך וטעים בטירוף! במחיר של כ – 30 ₪.  

 פיצה חמה ישר למלון. צילום: שאטרסטוק

 גם קווקזי במטבח, יגיע אילכם עם משלוח מהביל של פיצה מעולה עם תוספות כל כך מושחתות שתשמחו שנשארתם במלון. למשל: פיצה ונציה - גאודה גבינה + גבינת מוצרלה + רוטב חמאה + תערובת פירות ים, 65 ₪, או פיצת פלרמו - גבינת גאודה + רוטב פיצה + בייקון/תערובת בשר/נקניק + בצל + פלפל אנגלי + זיתים, 65 ₪, או בכלל ללכת על כיוון אותנטי ולנסות את הפשטידה האוסטית – עם גבינה גרוזינית ועשבי תיבול, 50 ₪. 

עכשיו דמיינו לעצמכם, שבת בבוקר יום יפה, אתם עדיין מתכרבלים במיטה המפנקת של המלון ואז מגיע המשלוח של הג'חנון, כי אין כמו פחמימה איכותית לפתוח את הבוקר. מסעדת, הסוד של שושנה אילת, תשמח לעשות זאת עבורכם, תמורת 25 ₪, תקבלו ג'חנון חם וטרי עם ביצה, רסק וסחוג. אם אתם דווקא אנשים של קובנה על הבוקר, גם טוב, איך נשמע לכם קובנה רך עם ביצה, רסק וחריף בעלות של 20 ₪? ועכשיו דמיינו את אותו בוקר, רק בחורף... ועכשיו דמיינו שבמקום הג'חנון, הזמנתם חמין מהביל, כזה עם בשר שנמס בפה ומוגש עם מטבוחה ביתית וביצה בעלות של 50 ₪. אה, אם אתם צמחונים, תזמינו את החמין ללא הבשר במחיר של 40 ₪.  

בסה"כ, משלוחים באילת בשבת הם דרך מעולה ליהנות מאוכל מגוון וטעים, בלי לצאת מהבית, זו חוויה שאף אחד לא צריך לוותר עליה, במיוחד כשאתם בעיצומו של חופש. אז אם אתם מחפשים משלוחי אוכל בשבת באילת, תזכרו שיש מגוון רחב, אז רק תחליטו איזה סגנון בא לכם ואם לאכול ליד הבריכה או בעצם על חוף הים, מה שלא תעשו ומה שלא תאכלו – מאחלים לכם חופשה נעימה וקיץ קריר.