עוף בגריל: משלוחים מצטיינים של רסט משלוחים

עוף בגריל מתל אביב ועד חיפה – המשלוחים הכי טובים כשמתעורר החשק לעוף עסיסי חרוך בגריל

יש מצב שהתצורה הכי טובה שבה עוף יכול להגיע, זה בגריל. חרוך, עטוף בשומן של עצמו, עסיסי, עשוי בול – זו רק ההתחלה של רשימת היתרונות שיש לעוף שעשו בגריל. אנחנו אישית מעריצים. אז ישבנו לערוך רשימה של כל המוסדות הכי טובים להזמין מהם משלוח של עוף בגריל, מתל אביב ועד חיפה. 

 

משלוחים עוף בגריל במרכז

 

מסעדת גריל עוף דהן - גבעתיים

בעוף דהן יש את כל סוגי העוף הגריל שאתם יכולים לחשוב עליהם: העניין שלשמו התכנסנו – עוף בגריל בגדלים שונים, רבע חצי ושלם, אך גם עוף עם תבלינים ללא גלוטן, רבע עוף ללא עצמות, כנפיים, שוקיים, חזה עוף דל שומן, ארוחת רב עוף עם תפוח אדמה אפויים ומנת אורז ועוד. המקום מציע את שלל המנות בגדלים שונים לפי כמות הסועדים ובעיקר רמת הרעב שלכם. אם חשקה נפשכם בתוספות אז יש ממרחים, סלטים וחמוצים מעולים. 

להזמנות: מסעדת גריל עוף דהן, הצנחנים 7, גבעתיים. 053-6217969

 צילום: שאטרסטוק

צ׳אביז – עסקיות עוף בגריל - נתניה

אצל צ׳אביז בנתניה יש עסקית עוף בגריל שתעשה לכם את השבוע, שמגיעה בחמגשית עם תוספת לבחירה: צ׳יפס, אורז, פירה, סלט עלים ושורשים (49 ש״ח, תוספת שתייה – 6 ש״ח). במקום מגישים גם עסקיות כנפי עוף בגריל, שניצל, המבורגר, אסאדו מפורק, פרגית, פיש אנד צ׳יפס ועוד. מלבד העסקיות יש להם מנות נקניקיות צ׳וריסוס, כנפי עוף על הגריל ברטבים משתנים, שפונדרה באן, המבורגרים שונים, סלטים ומנות ילדים כיפיות.

להזמנות: צ׳אביז, שד׳ עובד בן עמי 10, נתניה. 053-7104762

 

עוף בגריל משלוחים תל אביב

 

איציק עוף בגריל – תל אביב

באיציק עוף בגריל עושים כבוד לקונספט ומציעים עוף בגריל בכל הגדלים: רבע עוף (35 ש״ח), חצי עוף (45 ש״ח) ועוף שלם (85 ש״ח). במקום מציעים  גם תוספות נהדרות, מתפוח אדמה אפוי ועד סלט, חמוצים, אורז, צ׳יפס וגם מנות בשריות מהמטבח היהודי: מרגל קרושה, קרפלך ועד קישקע, כבד קצוץ וחזרת. אבל אם תשאלו אותנו הרעיון הוא להזמין עוף שלם ולהתחרע עליו עם איזו בירה קרה בצד. אצל איציק חשבו גם על זה, ומציעים שני סוגי בירה סולידיים וטובים: גולדסטאר וקרלסברג, מה נגיד לכם? בעינינו זה בול.  

להזמנות: איציק – עוף בגריל, ירמיהו 52, תל אביב. 053-9368282

 

עוף בגריל משלוחים ירושלים

 

מעדני אליהו – מבשרת ציון 

בקייטרינג של אליהו תמצאו אך ורק עוף שלם בגריל, לא חצי ולא רבע, וגם שלל מטעמים נוספים מכל הסוגים ומכל המטבחים. לדעתנו, זה מקום טוב להזמין ממנו כשאתם מורעבים ואין כלום בבית והמשלוח מהסופר מגיע רק עוד יומיים. ככה תתארגנו לא רק על המנה הנחשקת, עוף בגריל, אלא גם על שלל מנות אחרות, מתוספות כמו אורז, תפוח אדמה בגריל, אנטי פסטי, שעועית ירוקה, קוסקוס וכו׳, ועד פסטות טריות, סלטים, ממולאים, דגים, קישים, ועוד מנות עיקריות בשריות כמו מרק קובה, קציצות, גולש, מוקפץ, סטייק ועוד. 

להזמנות: מעדני אליהו, הראל 1, מבשרת ציון. 053-7101775

 צילום: שאטרסטוק

 

עוף בגריל משלוחים חיפה

 

Miss Ranin – חיפה

אז אמנם מיס ראנין היא שווארמיה איכותית שמציעה שווארמה עוף ועגל בכל התצורות: מפיתה, לאפה ועד צלחת או מגש, אך היא מציעה עוד מנה אחת מלבד שווארמה: עוף שלם בגריל לקחת, פלוס צ׳יפס ומבחר סלטים (80 ש״ח). לדעתנו, הם קלעו בול. לפעמים אנחנו נכנסים לשווארמיה ובעצם בא לנו עוף בגריל לקחת עכשיו הביתה. 

להזמנות: Miss Ranin, חיפה. 053-6980047

עוף בגריל משלוחים בחיפה - הביס המושלם 

בביס המושלם רצו לתת לכם עוף בגריל עם ערך מוסף, לכן מציעים שם ג׳בטות מדהימות עם שלל מנות בשר, ביניהן גם חזה עוף בגריל, תוכלו להרכיב את הטעמים בדיוק לטעמכם, עם שלל ממרחים וסלטים לבחירה שיכנסו בול בג׳בטה. במקום מציעים גם סלטי ירקות מפנקים שאפשר להוסיף להם נתחי עוף בגריל ואף חמגשיות מפנקות. 

להזמנות: הביס המושלם, העמלים 1, חיפה. 053-7261384

 

משלוחי עוף בגריל בדרום

  צילום: שאטרסטוק

מסעדת המפרץ – אילת

מסעדת המפרץ היא אמנם לא רוטיסרי קלאסית, אך מגישה מגוון מנות בשריות בגריל, כולל חצי עוף גדול בגריל (85 ש״ח), כנפיים על האש, שיפודים, חזה עוף על הגריל, וכמובן גם סטייקים, קבבים, לבבות, שקדי עגל, אנטריקוט, צלעות ואפילו מנות דגים, פירות ים, פיצות, פסטות, סלטים, ואם תרצו אז גם ניגובים ונשנושים. בשבילנו, המפרץ היא הגו טו כשיורדים לאילת ומחפשים מסעדה שיש בה פשוט הכל, וטוב. 

מסעדת המפרץ, אילת. 053-8007458