מזמינים סושי במשלוח: סושיות מומלצות בירושלים

רולים קלאסיים, סשימי וקונוסים, טבעוניים וכשרים – העיר הכי מגוונת בעולם עם כל האופציות לסושי מפנק במשלוח עד הבית

הסושי עשה עלייה לישראל לפני למעלה מ-25 שנה, אבל לקח לו זמן להפוך לפופולרי ואהוב על כולנו. בשנים האחרונות ניתן למצוא אותו ממש בקלות, כמעט בכל מקום! וכמובן שזה כולל גם סושי בירושלים. אם תהיתם באשר לכשרות, אז אתם יכולים להיות רגועים כי הרוב המוחלט של הסושיות בירושלים כשרות.

אחד הדברים המייחדים את העיר היא הגיוון והעושר התרבותי שלה. כל הדתות שומרות לה אמונים ובכל פינה בעיר תוכלו למצוא בתי כנסת, אתרי דת ומגוון מפעים של דעות ואמונות. לא רק תרבות, גם אוכל מגוון יש כאן כמובן. הפעם התמקדנו בסושי הירושלמי שגם הוא מציע את עצמו בשלל וריאציות מורכבות יותר ופחות. מה שבטוח שתמיד ובכל מקום בעיר תוכלו למצוא את הרול המועדף עליכם.

גאפן גאפןכל אחד והסושי לו. רולים של ג'אפן ג'אפן. צילום: באדיבות המקום

חוגגים בבית: מגשי סושי למסיבה מושלמת
שילובים מנצחים של סושי במשלוחים

איפה תאכלו סושי בירושלים?

סושי בירושלים אפשר להשיג באזורים רבים, כמו פסגת זאב, רמות אשכול, הגבעה הצרפתית ורחבי העיר. כל הסושיות מציעות, מלבד הסושי, מנות ראשונות יפניות אותנטיות הכוללות חמוצים יפנים, הום פרייז אסייתי, סלט מלפפונים ואצות, אדממה, אורז יפני לבן/מוקפץ, אגרול עוף/צמחוני, כנפיים, פטריות טמפורה, סלט אצה יפני ועוד. הנה כמה המלצות מגוונות מרחבי העיר שיתאימו לכולם.


סשימי, רול קלאסי ומה שביניהם

יש הרבה וריאציות לסושי ובשביל לעשות לכולנו קצת סדר, נתחיל בסשימי שמשמעו דג פילה חתוך לרצועות, ללא אורז. מאגורו סשימי היא עוד צורת הגשה של אותו דג פילה, רק מגולגל בתוספת ירק (עם או בלי אצה). הרול הקלאסי, לעומתם, מגיע עם שלושה מרכיבים, ביניהם גם הדג.

ישנם סוגים נוספים של סושי, בהם סושי סנדוויץ' עם שכבות אורז ואצה, ניגירי שהוא שילוב של אורז ודג או ירק, פוטומאקי (בדומה לקלאסי רק עם יותר מרכיבים), סושי טמפורה ועוד.

בא לכם סשימי? סושיודה בשוק עם כמה הצעות מפנקות בשבילכם –
סושיודה, עץ חיים 69, ירושלים. 0539370478

לגוון עם נגירי בסלמון, טונה או אבוקדו –
ג'אפן ג'אפן, דרך חברון 101, ירושלים. 0539431160

 

גאפן גאפןסושי של ג'אפן ג'אפן. צילום: באדיבות המקום

קלאסי או קונוס?
האסתטיקה של הסושי מתבטאת בעיקר בצורות ההגשה היפות שעוטפות וחושפות את המרכיבים הצבעוניים, כמו למשל שיטת ההגשה של האינסייד אאוט שמציגה 'עטיפה' שונה לרול הקלאסי, ובו האורז הוא המעטפת החיצונית. צורת הגשה מעניינת נוספת היא הקונוס אשר בנוי מחצי אצת נורי  ופיזור האורז על גביה; המרכיבים מונחים באלכסון, אם תהיתם. אז לפני שאתם מזמינים סושי בירושלים, תכננו את ההזמנה שלכם בהתאם להעדפה האישית של כל אחד.

לכו על הקונוסים של סושיה בצלאל –
סושיה בצלאל, טרומפלדור 1, ירושלים. 0539419645

סושי לצמחונים

הזמנה של סושי בירושלים היא אופציה טובה גם עבור הצמחונים. מלבד האפשרות ליהנות מדים סם תרד, בטטה, פטריות וטופו, אפשר להזמין גם קומבינציות ורולים טבעוניים. המנות הטבעוניות פופולריות, לא רק אצל טבעונים, אלא גם בקרב אנשים שמעדיפים את הסושי שלהם על טהרת הירקות; בין האופציות האהובות: אבוקדו, בטטה, מלפפון, אספרגוס, טופו, גזר, ירקות שורש ועוד.

ספיישל ויגן טבעוני בסושי רחביה. כנסו והזמינו –
סושי רחביה, עמק רפאים 48, ירושלים. 0538093260

לכל משלוחי הסושי בירושלים

לא הכול כשר

כאמור, הסושיות בירושלים הן ברובן כשרות, אולם חלק קטן מהן מספקות גם את מאווייהם של ה'כופרים' ומציעות סושי עם שרימפס ושאר ירקות לא כשרים.

תהא בחירתכם אשר תהא, אין ספק שהמשלוחים של סושי בירושלים מספקים את הסחורה ומציגים מגוון בלתי נדלה של אופציות ליצירת הסושי המושלם שלכם. משיאגלה (בתיאבון ביפנית!).

 כל המשלוחים מכל המסעדות