חופשה טעימה: משלוחי פיצה מומלצים באילת

אילת מציעה חופי ים מרהיבים, נוף הררי קסום ומגוון אטרקציות שהופכות אותה ליעד המועדף על תיירים רבים במשך כל עונות השנה. בין ארוחת הבוקר למלון לארוחת הערב במסעדה רצוי לחשוב על ארוחה קלילה, נעימה וטעימה בין לבין. במילים אחרות - פיצה באילת

מדי שנה ובעיקר בקיץ מגיעים לאילת אלפי נופשים צעירים, בני זוג בחופשות רומנטיות, משפחות עם ילדים ותרמילאים שמחפשים להעביר את הזמן בנעימים במזג האוויר הייחודי והחם של עיר הנופש. בעיקר השנה שבה השמיים סגורים (כמעט) ואילת הפכה להיות 'המקום' לברוח אליו ולחוות כמה ימים של שקט ושלווה.

הכול כלול? ברוב בתי המלון בעיר יסתפקו התיירים בארוחת בוקר ולעיתים גם ארוחת ערב במחירים משתלמים, אבל מה עושים בין לבין, אחרי בילוי מרעיב בים, בבריכה או באמצע שוטטות מתישה בקניון? זה בדיוק הזמן לחשוב על פיצה באילת שתהווה ארוחה טעימה, מהירה, קלילה וגם (תתפלאו) - מזינה.

לכל משלוחי הפיצה באילת

רעבים באילת? כל משלוחי האוכל כאן

פיצה עגבניה לנשנש ולשבוע בכל שלב ביום. פיצה עגבניה, אילת. צילום: באדיבות המקום

פיצה באילת - תפריט עשיר ומגוון

הפיצריות באילת מציעות תפריטים עשירים של הפיצות הקלאסיות והמוכרות היטב עם שלל תוספות טעימות ומרעננות - זיתים, פטריות, אננס, פפרוני, גבינה, בצל וכן הלאה, דרך פסטות, סלטים, מרקים, פוקאצ'ות ואפילו קינוחים. חלק מהפיצריות באילת גם מחזיקות בתעודת כשרות ואינן פתוחות בשבת על מנת לספק מענה גם לקהל שומר הכשרות. 

בין אם בחרתם ללון בחדר במלון, באכסניה, בדירה שכורה או בוילה מבודדת בקצה של העיר - לא תתקשו למצוא פיצה באילת שתספק לכם שירות משלוחים מהיר, אדיב ומקצועי ותשלח אליכם פיצה חמה וטעימה עד הדלת. הנה כמה המלצות חמות וטריות:

פיצה עגבניהכשרה למהדרין. פיצה עגבניה באילת. צילום: באדיבות המקום

הכשרה למהדרין – פיצה עגבניה

לגזור ולשמור - פיצה עגבניה עושה משלוחים בכל אילת מידי יום עד השעה 02:00 בלילה. חזרתם מחוקים מיום ארוך של צלילות, מסלולים ורעב שלא מאפשר ללכת לישון? בפיצה עגבניה תמצאו תפריט משובח של משלוחים איטלקיים הכוללים פיצות, פסטות, רביולי ועוד סלטים ופינוקים כמו לחם שום ופלטת גבינות. הכול אפשרי גם בגרסה טבעונית וכשרה למהדרין. 

הפיצות המיוחדות של פיצה עגבניה עם עגבניות בזיליקום, מרגריטה ירוקה, אנטיפסטי, בלקנית, תרד פטריות ועוד מגוון אופציות כפריות ואקזוטיות בגדלים שונים. הכול עם אופציה טבעונית. הפינוק המושלם. 

פיצה עגבניה, אילת. 0539427634

 פיצה עגבניה צללתם בים? תנוחו עם מגש מזין. פיצה עגבניה, אילת. צילום: באדיבות המקום

הטבעונית – טומי

מסעדת טומי הטבעונית מציעה מגוון אופציות משובחות במשלוח כמו פוקאצ'ות, סושי ועוד שלל מנות  ראשונות ועיקריות איטלקיות ושוות. המשלוחים עד השעה 23:00 אז בלי לחץ. תנוחו ותזמינו כשתהיו מוכנים.

מה בפיצות של טומי? פיצות מקמח מחמצת עם פיצה מרגריטה עם גבינה צהובה טבעונית כמובן, פיצה יוונית עם זיתי קלמטה וזעתר ו'הפיצה שך' שזה אומר שאתם בוחרים איזו תופסת בא לכם על הפיצה. נשמע הוגן. בתיאבון 

טומי, תרשיש 7, אילת. 0537102192

 

הכול כלול – פיצה דל פיירו

בפיצה דל פיירו אוהבים לעשות מבצעים במשלוחים. לנו זה נשמע כמו עסקה שווה לכל הצדדים. אתם תשבו במלון או בצימר ורק תזמינו. אל תבואו למסעדה. באמת שאין צורך. אז מה שווה לנו להזמין?

מתחילים עם מגש פיצה XL במחיר מצבע של 48 שקלים. אם תרצו גם שתיה, גם לזה יש מצבע של מדש L עם בקבוק שתיה ב-45 שקלים בלבד. הלאה – 3 מגשים משפחתיים ב-100 שקלים ומגש פיצה עם תוספ, קולה ולחם שום במחיר של 75 שקלים. המשלוחים והמבצעים פעילים עד השעה 02:00 בלילה. קחו את הזמן להחליט מה משתלם לכם.

פיצה דל פיירו, אנפה 1, אילת.  0537104913

 

חופש טעים

אז בפעם הבאה שתצאו לחופשה בעיר אילת, בין יום כיף בבריכה לאטרקציות ימיות, בין שופינג בקניון לטיול בהרי אדום או בסוף יום מתיש וגדוש פעילויות – תזכרו שיש מגשים חמים שמחכים לכם במשלוח עד פתח החדר. חופשה מהנה

כל המשלוחים מכל המסעדות