מבלים עם פיצה: איפה מטיילים באשדוד?

חופי הים הנקיים, הפארקים הירוקים והמון טבע פורח ושקט - קבלו את העיר אשדוד עם כל היופי שיש לה להציע. המלצות לבילוי משפחתי שמשלב אוכל קליל ומזין במשלוח שישדרג לכולם את היציאה

הפיצה המקורית הומצאה באיטליה אבל מהר מאוד היא הפכה להיות המזון המועדף על רבים ברחבי העולם כולו ובכל תרבות שהיא. אם בעבר הייתה הפיצה חלק מהתרבות האיטלקית בלבד הרי שהמערב הפך אותה למאכל המצוי בכל פינה החל ממסעדות איטלקיות, פיצריות ועד המקרר בסופר.

דומינוספיצה פרו של דומינו'ס פיצה. צילום: דן לב

בעבר הייתה הפיצה בכלל מאכל השמור לעניים. כשהומצאה נאסר על בעלי ההון לאוכלה בשל היותה מאכל המאפיין את העוני ואת המעמד הנמוך. כיום ישנו מגוון עצום של פיצות שמתאימות לכולם החל מפיצות משודרגות, בשריות ועם מגוון תוספות שלא נגמר ועד הפיצה הטבעונית שעושה גם היא שמות בעולם המשולשים והופכת ליותר ויותר מקובלת במקומות רבים.

לכל משלוחי הפיצה באשדוד
כל המסעדות של אשדוד במשלוחים עד הבית

ככה תטיילו נכון (וטעים) באשדוד

אשדוד אשר הייתה עוד לא מזמן חלק מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, הולכת ומתקדמת בצעדי ענק בעודה מציעה לזוגות רבים צעירים את האפשרות לבנות איכות חיים מבוססת תוך הנאה ממקום מרכזי ותוסס. המרחק בין אשדוד לתל אביב אינו עולה על 40 דקות ובתוכה ניתן למצוא כמובן אינספור מסעדות עשירות בטעמיהן ובאיכותן, וכמובן גם מקומן המכובד של הפיצות לא נפקד מהעיר המתפתחת.

העיר אשדוד עשירה במקומות רבים ושווים לטייל ולצאת בכל שעה ביום. המרינה והנמל המפורסם, הדיונות הגדולות וגם נחל לכיש המרענן בעיצומו של יום קיץ. בין אם יצאתם לראות גלים בטיילת אשדוד או הלכתם לשבת עם המשפחה בפארק אשדוד ים, בכל אזור בעיר תוכלו להתפנק על מגוון הפיצות שיש לאשדוד הקולינרית להציע. החלטתם להישאר בבית? לא מגיע לכם לסבול. יש משלוחים שווים עד הבית. הנה כמה מקומות שאסור לוותר בכל ביקור בעיר:

איזו עיר יפה! אשדוד. צילום: שאטרסטוק

חופי הים של אשדוד

צפיפות, רעש והמון לכלוך – אם כל זה מתחבר לכם ישר בראש לחוף ים אתם בהחלט צודקים. חלקית. יש לא מעט חופים שנורא קשה להירגע בהם על באמת והם יותר מרגישים כמו קרנבל בלתי פוסק מאשר מקום לבוא ולהירגע בו.

הנה סוד - כל החופים של העיר אשדוד מצטיינים במרחבים גדולים, נקיים ושקטים. הים האשדודי הוא מקום מפלט נהדר, עם כל מה שאתם צריכים כדי לשכב בנחת, לראות שקיעה ולהיזכר בכמויות הרעש שהשארתם מאחור בחופי הים העמוסים של תל אביב.

רעבים אחרי בילוי בים? מזמינים פיצה –
ליון סטאר סנטר, ז'בוטינסקי 47, אשדוד. 0539346887

פארק אשדוד ים: בילוי ירוק לכל המשפחה

פארק אשדוד ים הוא הפארק הגדול בכל האזור ומציע שטח ירוק ענקי עם מגוון אטרקציות, מתקנים ומגרשי ספורט. בנוסף, יש בפארק מזנון ומקומות ישיבה מוצלים וגולת הכותרת בדמות המזרקה הצבעונית במרכז הפארק ששוטפת את כל הירוק שמסביב בכל צבעי הקשת.

הפארק עצמו שוכן לא רחוק מהים ככה שאפשר לשלב בילוי משפחתי ארוך ומפנק. ההקפדה על ניקיון והתפתחות מרשימה לאורך כל השנה ממצבים את הפארק לבילוי ערב מוביל ובטוח באוויר הפתוח של אשדוד.

מבלים בפארק ומזמינים פיצה במשלוח –
דומינו'ס פיצה, הציונות 43, אשדוד. 0538092836

דומינוספיצה כוסמין של דומינו'ס פיצה. צילום: דן פרץ

שיט בנחל לכיש

לאורך החוף הצפוני של אשדוד זורם נחל לכיש עד הים. הנחל אכזב ברובו ומהווה אטרקציה קלילה לכל המשפחה עם עולם קסום של בעלי חיים ימיים ויבשתיים והרבה ירוק פורח באזור. אפשר לשוט בנחל בסירות פדלים שיוצאות מפארק לכיש.

הנחל עובר במרכזו של הפארק וכאן המים זורמים בכל השנה. אחרי שטיילתם לאורך הנחל מומלץ לעצור בפארק שמציע טיילת רחבה, מקומות ישיבה מוצלים ואפילו מתחם פיינטבול ופארק אתגרים.

רעבים בטבע? מגש במשלוח עד אליכם –

בראנצ'וס, ז'בוטינסקי 43, אשדוד. 0538674799

כל המשלוחים מכל המסעדות