פיצה דומינו

הפיצה הינה בין המאכלים אשר התחילו כמזון המיועד לבני המעמד הנמוך והפכו לנחלת הכלל.

הלכה למעשה, הפיצה האיטלקית המקורית אינה דומה לפיצה האמריקאית המודרנית ואילו כיום ישנם סוגים שונים של פיצות שקיבלו את הטוויסט האמריקאי הנפוץ. הפיצות האותנטיות המקוריות – הינן פיצות איטלקיות המכונות כיום "מרגריטה". כמותן ניתן למצוא סוגים נוספים של פיצות איכותיות דוגמת הבלאנקה ואחרות. כל הפיצות יחדיו מרכיבות ומשמרות את אגדת הפיצה הייחודית ואת הטעם העשיר שלה.

פיצה דומינו הינה רשת בפריסה ארצית המציעה פיצות איכותיות מסוגים שונים. הפיצות האיכותיות של פיצה דומינו מבטיחות הנאה מלאה מכל ביס ורגעים קטנים של עונג קולינרי עילאי שאין שני לו.

הפיצה הנפלאה החלה מסניף אחד קטן ופשוט ברחוב לסקוב בתל אביב, בשנת 1972. מאז הלכה והתפתחה הפיצה תוך שהיא הופכת לאהבתם של רבים. האיכויות השמורות לפיצה דומינו, השירות הניתן מכל הלב, הכשרות וחומרי הגלם האיכותיים, כל אלו הופכים את פיצה דומינו לאחת החוויות העשירות והמפנקות שניתן לחוות. אבל לא רק בתל אביב ניתן למצוא את פיצה דומינו האיכותית. 

תושבי תל אביב והסביבה נהנים מפיצה כשרה וטעימה, תמיד טרייה ותמיד אצלכם בזמן.

פיצה דומינו מפעילה שירות משלוחים עד הבית ו/או מקום עבודתכם. אם אתם רעבים ומחפשים פיצה בתל אביב טעימה וכשרה, כדאי שתבקרו בסניף שלנו בתל אביב. פיצה בתל אביב אמיתית, עשויה עם הגבינות האיכותיות ביותר, עם בצק פריך וקריספי, בדיוק במידה שאתם אוהבים. הרבה תל אביביים יסכימו עם הקביעה שדומינו פיצה זו פיצה בתל אביב במלוא מובן המילה. הפיצה של דומינו פיצה מציעה תפריט עשיר של פיצות בגדלים שונים, עם מבחר תוספות, סוגי פסטה וסלטים שונים, כשניתן לצרף להזמנה בקבוק שתייה משפחתי.


אזורי החלוקה של "דומינו פיצה" מתפרסים בתל-אביב דרום, מרכז, צפון, ברמת גן והבורסה וגם בגבעתיים. שעות הפעילות שלנו מתחילות משעה 11:00 בבוקר עד 01:00 בלילה בימי א'-ה', במוצ"ש "דומינו פיצה" מפעילה שירותי משלוח מצאת השבת עד השעה 01:00 בלילה.

ת"א צפון (רמת אביב) מינימום הזמנה 75 ₪, ר"ג מינימום הזמנה 75 ₪, כל שאר האזורים 50 ₪ מינימום להזמנה, אצל "דומינו פיצה" אין דמי משלוח!  זמני הגעה עד 60 דק' נתון לשינוי