אמריקן פיצה רמת גן

רבים לא יודעים אולם בשנים עברו הייתה הפיצה מאכל המיועד לבני המעמד הנמוך.

 

פשטותה, טעמה המזמין והעושר התזונתי שלה -  כל אלו הפכו את הפיצה לאחד המאכלים האהובים ביותר על בני העם. כל כך אהובים, עד כי גם בני האצולה ביקשו לטעום ממנו, וזאת אף על פי שהמאכל נחשב למנה השמורה לבני המעמד הנמוך. כמובן שבני האצולה התלהבו עד מהרה מהמאכל המיוחד ועד היום מהווה הפיצה את אחד המאכלים המבוקשים והפופולאריים ביותר ברחבי העולם כולו.

אמריקן פיצה רמת גן נולדה מתוך אהבה לפיצה אמתית ואיכותית, עשירה בטעמים ובחומרי גלם טריים. הפיצרייה נולדה בלב רמת גן ומציעה לכל חובבי המאכל הייחודי פיצה איכותית, עשירה, טעימה ומבוססת על הניסיון הרב שנצבר במשך השנים. אמריקן פיצה קיימת כבר 10 שנים במהלכן צברה הרשת לא מעט לקוחות ומוניטין עשיר. הלקוחות של נהנים בכל ביקור מחדש מהטעמים הייחודיים, מהרטבים העשירים ומחומרי הגלם הטריים ההופכים כל פיצה לחוויה קולינרית עשירה ומפנקת.

פיצרייה ברמה שאין שנייה לה

עשר שנות הוותק של הפיצרייה ברמת גן הביאו אותה להיות פיצרייה ברמה מקצועית שאין שנייה לה. הודות לניסיון רב השנים ולאהבה האמיתית לפיצה, נהנים הלקוחות ממנות איכותיות ומפנקות, מטעמים עשירים וייחודיים, מבצק טרי וממגוון קינוחים מרגשים. בצק הפיצה מוכן במקום מדי יום ביומו כאשר אליו מתווספת שכבה עשירה של רוטב עסיסי המוכן במתכון סודי מיוחד של חברי אמריקן פיצה. המתכון הסודי הוא ההופך את הרוטב לבין העשירים ביותר שקיימים בארץ ובעולם כולו.

הגבינה המפוזרת מעל הפיצה הופכת אותה לנימוחה בפה ומזכירה מה היא איכות אמיתית. שם לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר ומשקיעים בכל מנה את המקסימום האפשרי. באופן זה כל פיצה הינה תוצר של אהבה והשקעה אין קץ. אין ספק כי הפיצה האיכותית של אמריקן פיצה יוצרת שינוי של ממש בקרב אוהבי המאכל המפורסם.

רותחת ומפנקת

אמריקן פיצה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהמגוון העשיר של המנות והטעמים הייחודיים בסניפים השונים של הפיצרייה או לחילופין לקבל את המנות העשירות של הפיצה עד הבית או המשרד. המיקום המרכזי של הפיצרייה מאפשר לה לשלוח פיצות חמות ומהבילות כמעט לכל מקום במרכז ולהגיע תוך לא יותר מ- 45 דקות. הפיצה תמיד מגיע רותחת ומפנקת, כשהיא הופכת את הארוחה לחוויה בלתי נשכחת עבור רבים.

הודות לחומרי הגלם הטריים, כל מנה מרגשת יותר מהקודמת ושומרת על איכות גבוהה של טעמים וריחות, חומרים והנאות קולינריות. במקום ניתן למצוא הרבה יותר מפיצה בלבד: בין המאכלים השונים יהיו זיוות ומלאווח, סלטים שונים הניתנים להרכבה אישית ומאפים איכותיים הנאפים במקום, קינוחים מתוקים ומבצעים אטרקטיביים המתעדכנים מדי שבוע.  הלקוחות יודעים שהם מגיעים תמיד לקבל את הטוב ביותר.