סושיות מומלצות בהוד השרון

מגשי מסיבה, הנחות במשלוח אונליין ומגוון תפריטים אסיאתיים - גם בהוד השרון אפשר להתפנק על סושי בשלל צבעים, ספיישלים וקומבינציות. קבלו את כל משלוחי הסושי המומלצים בהוד השרון

קווין לובא בטוב תמיד. סושי של קווין לו, רעננה. צילום: באדיבות במקום

הוד השרון כמעט ולא התברכה בסושיות. אז מה? אין שום סיבה שאף אחד יאלץ להתנזר ממגש סושי מפנק, טעמי חמוץ חריף בפה וארוחת ערב קלילה וצבעונית. במיוחד כשמזמינים סושי שלא צריך להגיע חם ונשמר בקפידה גם במשלוח. לא צריך להתאמץ בכלל בשביל זה, במיוחד שיש לא מעט מקומות באזור המרכז מציעים משלוחים שמגיעים גם להוד השרון. הנה כמה המלצות:

סושיות בהוד השרון במשלוח

כל המשלוחים בהוד השרון והסביבה

קווין לו

המסעדה האסיאתית הכשרה ברעננה מציעה תפריט משובח של מנות שף קלילות, אסתטיקה של צבעים וכל מה שמיוחד במטבח התאילנדי. תפריט המשלוחים של קווין לו גדוש במיוחד עם מנות ראשונות, רולים מיוחדים, ספיישלים וגולת הכותרת עם מנות ראשונות מהמטבח התאילנדי כמו סום טאם, סאטה עוף ואגרול ממולא טופו או פרגית ועיקריות עם הצעות מפתות של עוף בקשיו, בקר בקארי אדום ואנטריקוט צלוי בגריל. במשלוח, אמרנו את זה?

משלוחים מידי יום בין השעות 12:00-23:30 בעלות של 20 שקלים. מינימום הזמנה של 120 שקלים.

קווין לו, ברנר 6, רעננה. 0539416063

קוויןאיך שרול מסתובב לו ומגיע להוד השרון. סושי של קווין לו. צילום: באדיבות המקום

טורי – TORii

מסעדת טורי עושה את כל הדרך מתל אביב להוד השרון עם תפריט אסיאתי משובח וקומבינציות ששומרות על הטריות והצורה כל הדרך עד הבית. 'טורי' הוא שער שמסמל את ההבדל בין הקודש לחול ועם הסושי של טורי העולמות כולן מתמזגים, מזרח ומערב, מסורת וקדמה, תל אביב והוד השרון. תפריט המשלוחים כולל סושי מיוחדים בעשרה אחוז הנחה ומציע שלל וריאציות של רולים כמו סאנרייז, הנזו, דרגון ואפילו במבה רול עם סלמון נא, חמאת בוטנים ומלפפון מטוגן בטמפורה. נשמע פריך וממכר ברמות.

משלוחים מידי יום בין השעות 11:30-23:00 בעלות של 20 שקלים. מינימום הזמנה של 69 שקלים.

טורי, אופנהיימר 13, תל אביב. 0539387329

אושי אושי

הנחה במשלוח = שווה להזמין במשלוח. אושי אושי, הוד השרון. צילום: באדיבות המקום

אושי אושי

רשת הסושיות הארצית זיהתה את הפוטנציאל ופתחה סניף בהוד השרון. זה לא אומר שתצטרכו לצאת מהבית. עדיין המשלוח יכול להגיע עד אליכם עם 10 אחוז הנחה למזמינים אונליין. התפריט של אושי אושי כולל מנות פתיחה, שלל רולים קלאסיים כמו ניגירי וסשימי, ספיישלים, קומבינציות וגם מגשי מסיבה מפנקים בגדלים שונים לאירוע חגיגי עם טוויסט.

משלוחים מידי יום בין השעות 11:00 – 21:45 בעלות של 10 שקלים. מינימום הזמנה של 99 שקלים.

אושי אושי, ז'בוטינסקי 3, הוד השרון.  0539381132

כל. המשלוחים מכל המסעדות