סושי באשקלון: המלצות משלוחים אסייאתים

ברוכים הבאים לעיר הבירה של הדרום: המרינה, חופי הים והקניונים של אשקלון מזמינים אתכם לבלות ולחגוג בחופש, עם המשפחה או סתם ליום של פינוק. יש גם מה לאכול כאן ובלי להתפשר – קבלו את הסושיות השוות של אשקלון

הגן הלאומי, המרינה ובעיקר חופי הים המטופחים ממקמים את אשקלון כאחת הערים השוות בישראל. מיקומה הדרומי נותן לה אופי ייחודי וכזאת שתמיד נחמד לבוא ולבקר בה. המרחק שלה מהמרכז עושה לה רק טוב והיא לגמרי נחשבת המלכה הבלתי מעורערת של הדרום. ובצדק.

ג'ויהג'ויה סושי גריל בר באשקלון. צילום: באדיבות המקום

הקולינריה המקומית מפותחת מאוד כראוי לעיר בירה קטנה החל ממסעדות שף ועד חיי לילה עם ברים ופאבים שפעילים בימים כתיקונם. הפעם הלכנו על המאכל הממכר בתבל – הסושי כמובן. קבלו כמה המלצות לרולים הכי שווים של אשקלון במשלוחים.

לכל משלוחי האוכל של אשקלון

רולים מנצחים: המלצות סושי במשלוחים

סין צ'אן

לא רחוק מהחופים של אשקלון תמצאו את סין צ'אן – הרשת האסיאתית מציעה מגוון מאכלים קלאסיים מהמטבח הסיני, היפני והתאילנדי. רובצים בים והרעב גובר? כמובן שתוכלו להזמין משלוח לכל מקום בעיר. מנות ראשונות, סלטים, נודלס ומגוון קומבינציות. גם תפריט צמחוני וטבעוני לשירותכם עם מגוון ירקות מוקפצים וצבעוניים.

חוגגים אירוע בבית? תדליקו עם מגשי האירוח של סין צ'אן בהרכבה אישית דרך הטלפון. אל תשכחו את ה'מאנסטר' – כדור גלידה ענקי במילוי פירות יער ובציפוי פקאן.

סין צ'אן, רחבעם זאבי 4, אשקלון. 0539416457

ג'ויהלחיים. ג'ויה סושי גריל בר. צילום: באדיבות המקום

ג'ויה סושי

על המים במרינה של אשקלון בין גל לגל תעצרו בג'ויה סושי גריל בר. תוכלו להתפנק על באנים טריים כמו באן סלמון בטריאקי עם סלט ירוק ברוטב ויניגרט בוטנים, מגוון ארוחות ילדים עשירות ורולים בהרכבה עצמית. המרינה משופעת באטרקציות לכל המשפחה ומה שבטוח שאחרי שייט סוער בים זה השלב המושלם לגלגל כמה רולים ולשבוע בכיף.

ג'ויה סושי, הנמל 9, אשקלון. 0538093797

ג'ויהג'ויה סושי גרל בר. צילום: באדיבות המקום

טאו טאו

המסעדה האסיאתית במרכז העיר ליד קניון חוצות מציעה תפריט כשר למהדרין ומתהדרת במנות פתיחה מרשימות כמו שי טאקוס לוהט, באן סאקנה ואגרול ירקות. עוד מנות מעניינות תמצאו בגזרת הפוטומאקי עם רול רחב ובהרכבה צמחונית, טונה אדומה וסלמון. סיימתם משחק בבאולינג הסמוך? בואו לארוחת ניצחון מפנקת.

טאו טאו, הרצל 5, אשקלון. 0539426755

כל המשלוחים מכל המסעדות