סושי במודיעין: משלוחים אסייאתים מומלצים

ברוכים הבאים למודיעין – העיר הצעירה הכי מצליחה בין תל אביב לירושלים. מרכזי קניות, פארקים ירוקים וכמובן מסעדות וקולינריה עירונית מפוארת. קבלו את מצעד הסושיות השוות של מודיעין

כמה עובדות קצרות על העיר מודיעין: היא הוקמה לפני כ-25 שנה, כמה שנים ספורות לאחר מכן כבר נהיתה לעיר ובשנת 2003 התאחדה למודיעין מכבים רעות עם כ-100,000 תושבים נכון לעכשיו, והיד עוד נטויה. המיקום האסטרטגי שלה בדיוק במרכז בין תל אביב לירושלים יחד עם איכות חיים ואזורים ירוקים הפכו את מודיעין לאחת הערים המתפתחות והמבוקשות בישראל.

אושי אושיאושי אושי, מודיעין. צילום: באדיבות המקום

כמו כל התפתחות מבורכת גם מודיעין מציגה יכולות קולינריות מפותחות במיוחד עם שלל מסעדות מוכרות יותר ופחות החל מרשתות מוכרות ועד בתי קפה בוטיקים שמשתלבים עם האווירה הייחודית של עיר מפותחת ושלווה במרכז הארץ.

לכל משלוחי האוכל של מודיעין

מנות קרות עד הבית: משלוחים לקיץ החם

הפעם התמקדנו בסושיות של מודיעין עם שלל תפריטים אסיאתיים, מוקפצים ורולים מגולגלים בכל האזור. כבר רעבים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על משלוחי הסושי של העיר מודיעין.

קונההסושי של קונה. צילום: באדיבות המקום

קונה

בלב העיר, לא רחוק מפארק מנחם בגין נמצאת מסעדת 'קונה' עם תפריט מגוון של משלוחים החל ממנות פתיחה אסיאתיות כמו אגרול ירקות, סלמון טטאקי ומרק תירס ועד המנה העיקרית בדמות רולים מגוונים בהרכבה עצמית. יש גם אינספור קומבינציות וגם מנות עיקריות פיקנטיות כמו פילה סלמון בטריאקי עם אורז מוקפץ.

מוזמנים להצטרף למועדון החברים של 'קונה' וליהנות תמיד מכל ההטבות.

קונה, לאה אמנו 1, מודיעין מכבים רעות. 0539381540

 

AKA

מזמינים משלוח ויושבים לפיקניק – קרוב לפארק ניצנים בעיר יש את 'אקא' עם סנדוויצ'ים וספיישלים צבעוניים, קונוסים ומנות ילדים כמו שניצלונים עם אורז ונודלס ברוטב סויה מתוק. גם בירות תוכלו להזמין להשלמת החגיגה, במיוחד שכל התפריט במשלוחים ב-7 אחוז הנחה. בתיאבון

אקא, נחל זוהר 22, מודיעין מכבים רעות. 0537102997

 אושי אושירשת אושי אושי במודיעין. צילום: באדיבות המקום

אושי אושי

רשת אושי אושי יודעת מה היא עושה וגם היא נמצאת כאן במודיעין עם מגוון הרולים המוכרים והאהובים. בנוסף, מציעה 'אושי אושי' מגשי מסיבות מדליקים לכל מטרה. חוגגים יום הולדת ביתית? מבלים עם החברים? הזמינו מגש מטורף של combo grande או combo vip. לא נשאר לכם אלא ללקק את האצבעות.

אושי אושי, שד' עומרים, מודיעין. 0539431208

כל המשלוחים מכל המסעדות